Fa miscare pentru a favoriza pierderea in greutate!

Inapoi la articole si trucuri

In afara de o alimentatie echilibrata, exercitiile fizice regulate sunt indispensabile mentinerii greutatii ideale si definirii siluetei. Intr-adevar, sportul favorizeaza arderea grasimilor si dezvoltarea masei musculare si contribuie la cresterea consumului energetic. Nu te lansa intr-o activitate prea intensa: mai bine practici in mod regulat un exercitiu fizic moderat, decat un exercitiu intens dar ocazional!

Astfel, daca nu practici niciun sport de mai multe luni, chiar ani, incepe prin a-ti relua bunele obicieiuri usor de adoptat, si care puse cap la cap nu sunt neglijabile:

  • Urca pe scari, in loc sa iei liftul
  • Coboara din autobuz cu 1-2 statii inainte de destinatie,
  • Pentru traseele scurte, uita de masina si mergi pe jos,
  • Profita de week-end si fa o plimbare cu bicicleta sau cu rolele,
  • Pune-ti muzica si danseaza! Este bine atat pentru forma cat si pentru moral!

Ocaziile pentru a face miscare sunt numeroase si variate, tu alegi!

Iata cateva cifre care indica numarul de calorii consumate intr-o jumatate de ora. Ele pot varia de la o persoana la alta, in functie de greutate, de sex, etc.:

Activitate practicata Consum energetic (kcal) pentru 30 min de activitate
Barbat de 90 kg Femeie de 65 kg
Mers pe jos (6 km/h) 174 119
Stepper (10 etaje/min) 360 248
Bicicleta 25 km/h 248 171
Aerobic 524 373
Natatie 40 m/min 720 496
Munca de birou 63 3
Jogging 10 km/h 468 322

Ce activitati sa privilegiezi?

Practica sporturi de intensitate medie minim 40 de minute si cel putin o data pe saptamana pentru a activa topirea masei grase. Este vorba de mers pe jos, bicicleta, inot, etc. Doar sporturile de rezistenta permit utilizarea rezervelor adipoase. Atunci cand face efort, organismul utilizeaza oxigen si glucoza pentru a produce energie si respinge gazul carbonic. Interesul este ca odata cu epuizarea stocului de glucide ale corpului, acesta sa utilizeze rezervele de grasimi pentru a functiona. Iar in acest moment incepi sa slabesti!

Exercitii practice

  • Incalzeste-ti bratele, picioarele, spatele, etc.!
  • Bea multa apa inainte, in timpul si dupa efort!
  • Concentreaza-te asupra respiratiei.
  • Incearca sa vizualizezi muschii care lucreaza.
  • Lucreaza pe muzica sau impreuna cu o prietena si asta iti va creste motivatia!
  • Echipeaza-te asezand cel putin un covor pe jos si imbraca-te in haine cat mai comode.
  • Antreneaza-te o zi din doua pentru ca muschii tai sa se odihneasca!
  • Incepe prin serii scurte de exercitii!
  • Pe masura ce faci tot mai multe antrenamente, mareste numarul seriilor si variaza exercitiile!
  • Fa un sport de rezistenta cel putin o data pe saptamana: jogging, inot, bicicleta, etc.

Inapoi la articole si trucuri

 

 

 

 

Premii

Datorită conceptului său inovator, compania NutriSaveurs este susținută de Oséo Anvar (Agenția Națională de Valorizare a Cercetării și Dezvoltării) și de întreprinderea Réseau.

Nutrisaveurs a primit mai multe premii internaționale în recunoștință pentru unicitatea și noutatea produselor sale:

 

Slăbește cu plăcere!

Acasă
Produse
De ce NutriSaveurs?
Cum Funcționează?
Mărturii
Sfaturi și trucuri
Întrebări și răspunsuri
Politica de returnare
Politica de securitate a datelor
Politica de confidentialitate
ANPC